среда, 19 марта 2014 г.

НАТХНЕННЯ ВІД БЛОГУ "ЗРОБИ САМ{А}".

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, ІРИНКО!

Все колись робишь вперше.
Я вперше ризикну написати цей пост "державною" мовою. Ні, до політики це не має ніякого відношення :-))
Справа в тому, що мені дуже сподобалися листівки від Яни Смакули: так просто, так лаконічно. Я так не можу. Але я вирішила спробувати! В моєї чудової подруги Іринки був День Народження,  до якого я і приготувала ось цю листівочку:
 Основну ідею я використала звідси. Але часу з незвички витратила досить багато :-))  І все одно в мене не вийшло швидко і просто, як я бачила це у своїх страшних снах :-))
Ракурс:
 Надпись зроблено гарячим ембоссінгом, фіолетовою пудрою WAW!
Заглянемо усередину:
 Обов'язково місце для розміщення поздоровлення, прикрашене штампами. Зворотня сторона:
Ось так.
Дуже сподіваюсь, шо моя листівочка буде підіймати настрій іменинниці, яку я ще раз вітаю з Днем Народження. Теперь і у неї буде частинка моєї душі :-)

Блогу Зроби Сам(а) моє велике СПАСИБІ за ту творчу ідею, яку я-таки реалізувала! Хоч і по-своєму... ;-)

3 комментария:

  1. чудова листівочка у вас вийшла! дуже мила! подобається мені поєднання рожевого та фіолетового. Думаю, іменинниці листівка припаде до душі!

    ОтветитьУдалить
  2. Лиза!!! открытка супер! Пайтерова

    ОтветитьУдалить
  3. Лиза, ты решила освоить C&S? неплохо получилось ))) удачи в освоении нового!

    ОтветитьУдалить